Måndagstankar

Allmänt, London / Permalink / 0

Varför kan inte helgen vara en dag längre? Det hade varit perfekt att jobba tisdag - fredag och ha lördag - måndag ledigt :)))

Sov otroligt dåligt inatt av någon anledning så idag behövs mycket koffein för att hålla mig på banan tror jag. Startar iaf dagen på bästa sättet med gröt & bär, plus ingefära shot! Hoppas att det piggar upp mig lite...

Denna veckan kommer jag bestämma om jag ska fortsätta blogga eller inte då jag snart haft den i ett år och det var lite mitt mål för att sen ta beslut vad jag vill efter det. Får helt enkelt ta mig en funderare i veckan :) Har inte tagit mig tiden till bloggandet de sista månaderna könner jag och det tar mer tid än man tror. Om jag ska ha en blogg vill jag känna att det ska innehålla saker som andra vill läsa om så att den skapar ett värde - därav tankar om jag ska ha kvar den och vad den isf ska inrikta sig på. Fortsättning följer med andra ord...

Till top