Packa, packa, packa

London, Nöjen, Resor / resor #packning #sol #semester #bada #bikini / Permalink / 0


Hej!

Hoppas ni har en fin kväll. Här hemma hos oss är det packning som gäller ikväll :) Jag och P åker till Marocko på fredag för en veckas semester och sedan åker jag direkt till Indien med jobbet. Ser fram emot båda resorna och eftersom de händer direkt efter varandra så håller jag just nu på att packa två olika (!!) väskor. En väska full med bikinis, sommarkläder, min stråhatt osv och så en mindre väska med business kläder. Känns super konstigt!!

Samtidigt så härligt att vi snart kommer kunna njuta av värmen ordentligt och få bada :) Har aldrig varit i Marocko och det känns så grymt kul att vi ska dit! 

Nu måste jag fortsätta här för det börjar närma sig läggdags för mig känner jag, riktigt trött efter detta!


Sov gott!

Till top