Mönstrade sommarbyxor

London, Mode / shopping #nytt #byxor #london / Permalink / 0


Idag fyndade jag ett par sköna sommarbyxor som jag ska ha med mig till Marocko. Har letat länge efter några slappa, mönstrade byxor i mjukt material men det känns typ omöjligt att hitta en modell som passar mig så idag gav jag upp och köpte en annan modell som var lite tajtare. De var så sköna verkligen så ser fram emot att ha dem om ett par dagar nu. Letandet fortsätter dock efter den modellen jag egentligen vill ha :)

Denna dag har annars bestått av många timmar på kontoret... Jag hann i alla fall träna på lunchen så det känns riktigt bra. Försöker köra ett pass om dagen denna veckan fram till fredag så att jag kan vara ledig med gott samvete över semestern! 

Dags att lägga sig nu, blir en tidig dag imorgon för mig!

Sov gott
Till top