Vinprovning

Mat & Dryck, Nöjen, Resor / vinprovning #agadir #marocko / Permalink / 0


Hej!

Insåg att jag inte bloggat på ett tag nu och jag har egentligen inte något att skylla på mer än att vi njuter för fullt här nere :)) Senast jag skrev hade vi varit på Hiking och jag tänkte att jag tar vid där för att visa lite vad vi gjort sen dess! 

Vi var verkligen sååå trötta efter vi gjort vår Hiking för det är riktigt varmt här nere... Solen håller sig mitt på himlen i princip hela dagen och ibland är det nästan svårt att gå en längre stund utan solglasögon, haha! 

I alla fall så hade vi bokat in en vinprovning på måndags eftermiddagen då vi blev inbjudna via hotellet och det var riktigt trevligt. Det bjöds bara på Marockanska viner och vi testade då grey wine (kallas här grise) för första gången! Väldigt gott! 

Nu kom vår lunch in här så måste sluta. Kör en sen lunch idag :))

Hörs sen!

Till top