Tillbaka i London igen!

London / London #hemma #boutomlands / Permalink / 0

Hej!

Förlåt för min frånvaro här! De sista två veckorna har varit väldigt intensiva och i helgen var det full rulle från morgon till kväll då jag försökte maximera min tid i Sverige. Det var verkligen ett par helt fantastiska helgdagar då vi hann träffa både delar av familj plus vänner. Möhippa för min del hela lördagen och sedan mys med familj på söndagen. 

Nu är vi tillbaka i London och har snart tagit oss igenom halva jobbveckan ju! Känns skönt att vara här igen och få tillbaka lite rutiner - att komma igång med matlagning, träning osv. 

Var och shoppade på Zara idag med! Har börjat inse att jag behöver lite nytt i garderoben, särskilt i form av träningskläder och jobbkläder. Så himla härligt var det att få gå in på Zara en tisdagskväll utan någon hysteri och köer. Ska gå på stan på vardagar mer framöver när jag behöver något, så otroligt skönt! Har liksom inte utnyttjat att jag bor i London så mycket vad gäller shopping. Till och med så att jag handlar på typ Gina Tricot när jag åker hem till Sverige istället :)) Får skärpa mig lite framöver!! 

Förresten, planet hem till London var försenat i söndags så jag och P kom hem kl 02 natten mellan söndag och måndag vilket var typ 2 timmar senare än planerat. Jag har verkligen så dålig erfarenhet av Norweigan. Dålig service varje gång !! Ska sluta åka med dem alltså... Detta håller inte! En liten parentes :)) 
Till top