Indien

Resor / Indien #jobbresa / Permalink / 0


Hej! 

Sitter på flygplatsen i Mumbai och väntar på att boarda planet tillbaka till London. En helt fantastisk flygplats måste jag säga och loungen är otroligt bra. Ska till och med få fotmassage om 5 min, haha! Känns lite sjukt såhär 01 på morgonen, vi ligger ju lite före tidsmässigt här i Indien så för oss är det natt nu. 

Det har varit två intensiva dagar med möten i ett och knappt någon sömn (världens jetlag) men det har varit otroligt lärorikt och jag har fått uppleva så mycket. Värmen här nere är så underbar, lite fuktigt dock såhär innan regnperioden kommer igång... Men jag gillar verkligen när temperaturen är konstant över 20 grader :))

Idag åt vi middag hemma hos en bekant i Mumbai och det var helt klart den bästa indiska maten jag ätit någonsin!!

Flyget hem lyfter kl 02.20 inatt och pga tidsskillnaden så landar jag kl 07.30 på Heathrow. Blir med andra ord direkt till kontoret från flygplatsen, haha. Busy busy nu men jag är så tacksam att jag får uppleva allt detta. Nästa vecka är lugnare :)

Dags att packa ihop här. 

Hörs imorgon!

Till top