God natt

London, Träning / London #regentspark #träning #löpning / Permalink / 0


Här kommer en liten godnatt hälsning från mig. Har haft en underbar helg vilken dessutom varit ganska lugn - exakt vad jag behövde efter några intensiva veckor. Sov till och med en stund på eftermiddagen idag vilket jag typ aldrig gör, kändes hälsosamt! Fick nog extra energi av att det för sen sprang jag en runda i Regents Park. 

Behöver verkligen komma igång med löpningen inför ett lopp som jag ska springa om 4 veckor. Var sååå tungt idag alltså och jag var sådär nöjd med min insatts när jag var klar. En liten rolig grej var att det kom fram ett gäng killar i 20-årsåldern efter jag sprungit klart och tydligen hade de sett mig springa i parken och de tyckte jag såg så pigg ut i stegen så de gav mig blommor och ett "bra jobbat"! Haha, så söta!! Kände mig helt död när de kom fram och var sååå trött så det var en välbehövlig peppning! 

Nu ska jag lägga mig och lyssna på musik en stund innan det är dags att sova!

Sov gott
Till top