Solnedgång och hemresa

London / Permalink / 0

Happy Monday!

Hoppas att ni haft en bra start på veckan. Kan tänka mig att några av er har semester nu, så härligt! Njut av varje dag är mitt tips... oavsett väder :)

Vi är tillbaka i London och har jobbat idag. Tyvärr fick vi inte den bästa hemresan då flyget var ganska mycket försenat :/ Vi missade sista tåget in till London från flygplatsen och fick istället ta en buss så restiden blev längre än planerat även när vi väl landat. Så typiskt!! Men det var kaos alltså på flygplatsen och att komma med bussarna, en del klarar inte riktigt av dåliga nyheter märkte man hehe

Pga förseningarna så kom vi hem till lägenheten strax före 03 inatt och så skulle vi ju upp och jobba idag. Var helt förstörd när jag vakna först och visste knappt vart jag var. Att jag dessutom skulle gå till jobbet kändes overkligt... väl på plats gick det dock riktigt snabbt tycker jag. Skönt det!

Nu njuter jag av en kväll hemma. Måste packa upp och sen blir det lite tv tror jag :)

Till top