Primark

London, Mode, Shopping / Permalink / 0

Ett besök på Primark är inte riktigt som att gå in i en vanlig butik, det är något jag kan intyga efter dagens besök på en av deras butiker här hemma i London.

Var inne i mindre än en timme men det var SÅ mycket folk och otroligt långa köer till både provrummen och för att betala. Hittade ändå lite roliga saker och jag fick en hel kasse full med grejer för endast 50 pund. Köpte mest sockar till mig & min syster (typ 10 paket, haha) men även lite doftljus och så t-shirten på bilden. Var så mysigt för jag tänkte precis på något med Sverige och så såg jag denna t-shirt som det stod Stockholm på !! Kändes som ett tecken så jag slog till :) Ballerina sockarna ni ser på sista bilden är magiska! Så otroligt bra... Ganska dyra för att vara Primark men de håller länge så helt klart värt pengarna.

Till top