Hummus Bros

London, Mat & Dryck / Permalink / 0

Ny vecka - igen!! Dagarna går så otroligt snabbt nu och jag hinner knappt med känns det som... Men det är härligt att det är mycket på gång och jag gillar när det är högt tempo så det känns helt rätt ändå :)

Vi startade denna veckan på bästa sätt och spontan käkade ute på en, för oss, ny restaurang som heter Hummus Bros. Jag älskar ju hummus så detta stället har jag velat testa flera månader nu men det har aldrig blivit tillfälle. Idag slog vi till i alla fall och det var ett riktigt mysigt ställe. Hummusen vi gör hemma är dock godare enligt mig :) men det är ju personligt vilken smak man gillar! Otroligt coolt ställe ändå där du kan beställa en tallrik med hummus som bas och så är det en "fyllning" i mitten, där kan du välja falafel, kyckling eller massa annat som fanns på menyn.

Jag ska skriva lite mer senare ikväll och berätta vad jag haft för mig de senaste dagarna eftersom jag var lite off vad bloggen. Men det blir senare ikväll för nu ska jag fixa med en present till min systers dotter som fyller 1 år i helgen!!

Till top