HEMMA

Allmänt / Permalink / 0

Hej bloggen!

Först av allt vill jag passa på att be om ursäkt för att det har varit helt dött här inne i typ två veckor, men jag bestämde mig för att jag behövde lite ledigt från allt och dessutom har jag varit i Sverige en vecka nu på semester. Innan vi åkte var det fullt upp med jobb, events och att få klart privata saker inför semestern.

Jag och Per har verkligen haft en toppenvecka och det känns därför super tråkigt att vi ska skiljas från alla igen och flyga hem till London ikväll. Men jag vet att jag kommer träffa många av dem snart igen <3

Jag kommer göra flera inlägg under de närmsta dagarna tänkte jag för att visa lite av det vi haft för oss under vår semestervecka i Sverige. Först ut är ovan bilder som är från min hemstad, Mariestad. Så himla fint i hamnen där!! Vi hade några riktigt härliga dagar i Mariestad och vädret var på vår sida så det blev mycket bad & glass :)

Till top