Från helgens besök på London fashion weekend

Mode / ELLE, Fashion, London Fashion Weekend, Mode, Nagellack, Solglasögon / Permalink / 0
Hej skottdagen :))) Jag undrar om det är många tjejer som friar idag eller om det mest blivit en grej som media pratar om... Hade varit kul att se någon statistik på det där faktiskt, om ni vet något ställe man kan kika på så säg gärna till !
 
Idag har jag haft en riktigt effektiv dag... Lärde mig nytt på jobbet, tränade ett hårt benpass på lunchen och nu ikväll så har jag lagat middag, betalt räkningar osv. Ska försöka boka lite restauranger till vår Paris-resa nästa vecka också... Kan tycka att det är skönt att ha en middag och en lunch inbokad i förväg i alla fall och sen kan man gå på känsla resten av tiden :)
 
Senare ikväll blir det ELLE tidning och en kopp kaffe. Snyggt omslag tycker jag vilket gör att man bara vill öppna och börja läsa, haha ! Ovan bild visar förresten de produkter som jag fick med mig från helgens besök på London fashion weekend. Nagellacken kostade 2 pund styck !! Tidningen var gratis och solglasögonen (i asken) var nedsatt lite för att det var fashion weekend så det var bra, ett fynd :)
 
Hoppas att ni har en bra kväll. Ni får gärna skriva och berätta vad ni har för er en måndag som denna...
 
Kram
Till top