Tips på en underbar restaurang nära Visby

Allmänt, Mat & Dryck, Restaurangtips / Middagstips, Restaurang, Visby, gotland, gårdsbutik, restaurangtips / Permalink / 0

Hej! Hoppas att ni haft en bra dag hittills. Kan tänka mig att många fortfarande är på semester nu vilket ju är riktigt härligt - njut fullt ut säger jag till er!

Själv har jag avklarat ännu en arbetsdag, vilken har varit rätt intensiv faktiskt men jag har fått lära mig ett nytt system vilket alltid är både roligt och utmanande.

Hittade precis dessa två bilder i telefonen vilka är från en restaurang, Lilla Bjers Gårdskrog, utanför Visby vilken vi besökte förra veckan när vi var där. Jag kan verkligen rekommendera alla som är i närheten att testa detta stället. Det finns både en restaurang och en gårdsbutik så man kan handla deras egna närproducerade matvaror där om man vill - samt äta lunch, fika eller köra en middag i restaurangen. Jag gillade detta stället skarpt och vi körde deras fem rätters meny vilken var riktigt bra!

Jag var tyvärr dålig på att ta kort under kvällen men om ni går in på deras hemsida finns det troligtvis massa bra bilder.

En rolig sak är att prins Carl Philip och Sofia var där samtidigt som oss med deras lille son samt vänner.

PS! Detta är inte ett sponsrat inlägg utan endast en personlig rekommendation :)

 

Till top