Somrig middag med räkor

Allmänt, Mat & Dryck, Resor / Middagstips, Sommar, Sverige / Permalink / 0

Nu är jag tillbaka i London igen och har jobbat min första dag efter en veckas semester i Sverige. Hade lite ångest imorse för en veckas semester är inte mycket alltså, dagarna sprang iväg känns det som och även om vi med facit i hand faktiskt hann med väldigt mycket så känns det som att en vecka till hade varit välkommet.

Känner nu att förra veckans resande – fyra olika städer på en vecka - satte sina spår så nu är jag helt slut. Ska försöka hitta på någon roligare middag tänkte jag och sen komma igång med tvätten (vi har ett berg av tvätt verkligen). Är SÅ sugen på en rejäl räkmacka men tyvärr står det nog inte på menyn hemma hos oss ikväll utan något lite mer kaloriesnålt, haha. Bilden är från förra veckan då vi festade till med räkor en av kvällarna hemma hos mina föräldrar – längtar tillbaka!!

Har förresten tänkt att börja gå igenom våra bilder från semestern ikväll och med andra ord kommer det ett inlägg till senare ikväll sen :)

Till top