Somrig mango smoothie

London, Mat & Dryck / Permalink / 0

Här kommer ett tips på en enkel men väldigt god smoothie som jag är lite besatt av för tillfället! Det enda du behöver är:

- Frusen mango
- Vatten
(- Yoghurt om du vill ha den lite mer mättande)
- Valfri topping

Tar mig knappt 5 minuter att få ihop denna smoothien vilket är ett plus då mitt tålamod i köket inte är toppen direkt. Den är kanske inte den nyttigaste smoothien jag vet men perfekt under sommaren tycker jag.

Ikväll har jag spenderat säkert en timme med vår kamera... hade lite glömt bort den och så kom vi på inför vår semester förra veckan att vi borde börja använda den igen vilket vi också gjorde! Ni ser ju själva vilken skillnad det blir på bilderna :) Roligt att hålla på att testa lite också!

Nu ska jag njuta av min smoothie här efter att både ha städat lägenheten och kört ett kort träningspass. En effektivare kväll hemma med andra ord, välbehövlig dessutom!

Till top