Projekt på gång

Allmänt, London / torsdag #london #projekt #vardagsliv #jobb / Permalink / 0


Hej bloggen!

Idag skippade jag både träning samt ett event jag egentligen skulle gå på då jag haft fullt upp med jobb och en annan grej jag kanske har på gång. Vill inte skriva vad det är ännu för det är fortfarande så osäkert om det blir något... Men det är alltså inget som påverkar mitt nuvarande jobb utan något utöver det som hade varit en riktigt bra grej för mig. 

Blev precis klar i alla fall och tänkte softa framför tvn nu innan jag lägger mig. P är på middag med herrklubben och det har faktiskt varit skönt att vara själv hemma... Har ju spenderat hela kvällen framför datorn och då känns det mest effektivt att få sitta i lugn och ro.

Idag bokade jag förresten flygbiljetter hem till Sverige för jag ska hem till min familj & hälsa på dem nu på lördag. Väldigt spontant men det känns toppen! 

Fredag imorgon redan ju :)) Känns underbart! 
Till top