Snygga balklänningar

, Allmänt, London, Shopping / Balklänningar, Festklänningar, Nelly, Nelly.com, Shopping / Permalink / 1
 
 
 
Jag ska på en höstbal om mindre än 1 månad och insåg precis att jag inte alls hunnit fundera över vad jag ska ha på mig. Har kollat på lite olika sidor på nätet nu ikväll men känner mig helt klart osäker på vad jag ska ha för typ av klänning. Ovan tre klänningar från Nelly är de bästa jag hittat hittills och de är ju jätte fina men jag vet inte om de passar för en höstbal. Ni kan klicka på respektive bild för att komma till Nellys hemsida där det finns fler bilder.
 
Vilken röstar ni på? :) 
 
Lägg gärna en rad till mig om ni vet någon annan bra hemsida eller butik som har snygga klänningar som passar för en bal och som inte kostar hur mycket som helst så ska jag kika vidare där med. 
 
Nu ska jag inte klaga för mycket, jag bor ju i London så utbudet finns ju nära - jag måste bara bestämma lite vad jag är ute efter tror jag.
 
#1 - - Anonym:

Den sista är superfin😍 Dom andra med såklart men håller lite extra på den sista😘

Svar: Vad tur för det är den jag har beställt nu för att testa 😁🙈
sandrasvanstroem.blogg.se

Till top