September

Allmänt, London, Mitt hem / Inredning, Kök, Mitt hem, nymånad, september / Permalink / 0

 


Idag hade jag velat somna om istället för att gå upp när klockan ringde imorse... Blir förvånad över hur otroligt trött jag kan vara på morgonen ibland. Önskar jag hade varit lite mer morgonpigg alltså!

Var i alla fall nöjd när jag kom ut i ett fräscht kök för att göra frukost. Vi städade nämligen sent igår kväll efter att vi kommit hem från kursen. Kändes så skönt att få det gjort eftersom jag får besök i helgen från Sverige :)

Första september idag och jag har bestämt att detta kommer att bli en riktigt bra månad. Vi ska till Kalifornien i mitten av september och kommer i samband med det att vara i Stockholm över en helg. Båda känns fantastiskt!!

Men först jobb! Halva arbetsdagen avklarad och ikväll ska jag på middag med en kompis - längtar !
Till top