Cirque du soleil i London

Nöjen / Circus, Cirque du soleil, London, Royal Albert Hall / Permalink / 1
 
Hej bloggen! Idag har jag haft en fantastisk dag med morgonpromenad plus långfrukost med P & vinlunch med en vän följt av ett besök på Royal Albert Hall där vi såg Cirque du soleil. En helt fantastisk show med enastående akrobater... Jag har fortfarande svårt att smälta hur otroligt duktiga de är ! Både jag och min vän var lite trötta efter att showen var slut för vi satt på helspänn under vissa delar av föreställningen, och i vart fall jag var ibland rädd att något skulle hända mitt under en akt för grejerna de gjorde var magiska OCH farliga. Väldigt fascinerande att se och absolut något jag kan rekommendera andra att gå på. Royal Albert Hall är dessutom en väldigt vacker byggnad så bara att få tillbringa några timmar i den kändes festligt :) Jag fick också tillfälle att använda min svarta topp från Zara som jag har svårt att använda till vardags då den inte riktigt passar in i vår dresscode på jobbet... hihi
 
Nu är jag helt slut så det blir sängen nästa för mig, sov gott och hörs senare !
#1 - - Sarah:

Skönt o gå en promenad :)

Svar: Det var superhärligt ! London bjuder ju ganska ofta på regn och blåst men det är i vart fall inte minusgrader :)
sandrasvanstroem.blogg.se

Till top