Solnedgång

London, Träning / Permalink / 0

Phew! Idag har vi haft 30 grader varmt och sol här i London. Såklart super härligt med fint väder men 30 grader i denna staden utan möjlighet att bada blir vääääldigt varmt, speciellt när man jobbar.

Efter jobb & middag hemma så tog jag en lugn promenad i Regents Park för att svalka mig lite. Skönt att vara ute och runt kl 20 blev det svalare. Dessutom fick jag se en så fin solnedgång. Försökte få den på bild denna gången men det gick sådär.. Hade inte kameran med mig och jag bad någon ta en bild lite snabbt bara :) Kom precis hem och tänkte faktiskt försöka lägga mig snart. Är så dålig på att lägga mig i tid :/

Men innan det är läggdags så måste jag och Per gå igenom lite vad vi ska åka till för ställen i helgen då vi ska köra en liten roadtrip :) Ser så mycket fram emot det!!

Till top