Plantering av blommor

Inredning, London, Mitt hem, Shopping / Permalink / 0

Vilken start på morgonen jag haft! Uppe i bra tid och satte direkt igång med att plantera om ALLA våra blommor. Och vet ni vad... Det är första gången jag någonsin planerat blommor :) Vet ärligt talat inte ens om man kallar det "plantering av blommor" när det är inomhus växter men men... Ni förstår vad jag menar. Vilken skillnad det blev dessutom! Jag köpte 20 liter jord igår när vi var i Richmond och allt gick åt faktiskt så det var ett bra köp, inte särskilt dyrt heller. Tror vi betala 5 pund för 20 liter jord...

Kaos i badrummet nu dock!! Hade så gärna haft en större lägenhet just nu så man kunde fixa exempelvis sånt här utan att sitta intryckt vid lilla duschen :) Men men, ska inte klaga för fördelarna med att bo centralt väger över alla gånger, iaf här i London.

Nu ska jag byta om och ner på stan. Behöver kolla nya gympaskor och sen ska jag & en kompis käka lunch i SoHo.

Hörs sen
Kram

Till top