Han <3

London, Träning / Födelsedag, London, Träning, halvmaraton, välgörenhet / Permalink / 0

Vilken dag! Timmarna har sprungit iväg som vanligt och klockan är snart halv tolv här i London. Jag har ägnat större delen av kvällen till att sätta upp en 'fundraising' sida (ledsen att jag skriver på engelska delvis nu men är för trött för att komma på ordet på svenska). Jag ska springa ett halv maraton i London om ca två månader och jag kommer samtidigt att samla in pengar till en välgörenhet för hemlösa. Det kommer mer information om detta senare när min sida är helt klar, vilket den bör vara senare i veckan, så kika gärna in snart igen :)
 
Det var helt klart mer jobb än jag trodde att få upp denna sidan... skulle ju egentligen tränat idag inför loppet tänkte jag men det hanns inte med, haha. Fint att jag skippar träningen för att istället sitta med datorn hela kvällen, men det känns som helt rätt prioritering faktiskt denna gången.
 
Imorgon fyller min man år och det ska bli så roligt att få ge de presenter jag köpt och så har jag en överraskning på kvällen :) Dags att lägga sig med andra ord så vi är pigga imorgon!
 
 
Till top