Foto dags!

Inredning, London, Mitt hem / Permalink / 0

 

Hej måndag! Hade inte den bästa starten på dagen faktiskt med en ganska intensiv dag på jobbet följt av en dålig upplevelse på en salong som jag besökt för första gången för att fixa mina naglar, men jag försöker ändå att vara produktiv från dag 1 denna veckan och hjälper nu Per att fota hans teckningar/posters. Har fixat några redan under förra veckan men ikväll så fortsätter jag med några till!

Perfekt sysselsättning för mig då jag både gillar att fota och så passar jag på att ändra om lite i inredningen här hemma också... Gillar ju mycket vitt, grått, silver & svart så har börjat hålla mig till dem färgerna nu och så toppa upp med lite färg där det passar. Mycket finare än det vi hade innan om jag får säga det själv :)

Per har lite nytt på gång så det är därför vi håller på med fotografering osv... Ska bli spännande att se vad som händer!

Till top