Söndagshäng

London / Permalink / 1




Hej på er!

Sitter just nu och äter lite svenskt lösgodis :)) så himla gott! Kände att jag behövde det ikväll. Hade nästan glömt hur gott det är med plopp!! Var på en skandinavisk butik för att köpa djungelvrål igår men när jag skulle betala så visade det sig att de hade en gräns på 5 pund för att betala med kort så då fick jag köpa lite mer godis :) blev både dajm och plopp med andra ord!! 

Hade en så trevlig kväll igår och det blev riktigt så idag har jag varit rätt seg faktiskt. Ändå tycker jag vi hunnit med rätt mycket idag! 

Vi startade dagen med en löptur i Regents park och det var SÅ jobbigt. Min kropp fick en chock av allt pollen dessutom... Det är verkligen irriterade med pollen allergi för lite av glädjen att det blir vår/sommar försvinner :/ Men men, ska inte klaga för det brukar försvinna efter några veckor. Efter träningen så blev det lunch på en pub nära oss och jag hade fått för mig att de skulle ha pizza där men det visa sig ju vara fel så det blev en sallad istället, haha! Epic fail! Men salladen var god och nu har jag ju mitt godis istället här så det går ingen nöd på mig direkt :)

På fredag nästa vecka åker vi till Marocko (!!) och det ska bli så otroligt skönt med en veckas semester i värmen. Jag läser i min Marocko bok nu från Lonely Planet och har idag även inhandlat sollotion osv. Längtar!! 

Imorgon väntar jobb igen och jag vet redan nu att det kommer bli en intensiv dag så ska försöka lägga mig i tid för en gångsskull. Alltid så när man ska iväg tycker jag att dagarna innan blir hektiska... Men sen väntar alltså en vecka med god mat, strandliv och massa spännande aktiviteter :))

Sov gott!


#1 - - Clara:

Så härligt det låter!

Svar: Ja det var en så skön dag! Gav energi till denna måndagen också som nu är avklarad :))
sandrasvanstroem.blogg.se

Till top