Nytt flyg & ny destination

London, Resor / jobbresa #indien #travelling, nytras / Permalink / 0


God morgon!

Måste säga att det var ganska skönt att få vakna upp i våran egen säng här i London denna morgon. Sover alltid bäst hemma! Dock blev det en tidig morgon för mig för idag flyger jag till Indien... Tajt mellan flygningarna kanske du tänker nu? Jag kan inte annat än att hålla med men nu blev det så då jag åker till Indien pga jobbet och måste vara där imorgon förmiddag. 

Fick slänga i mig något att äta för att hinna med Heathrow Expressen som jag bokat... Men då vann jag lite tid på flygplatsen som jag nu spenderar i British Airways Lounge med en andra frukost :))

Tio timmars flygning har jag framför mig nu och jag ska passa på att komma ikapp med mejl osv efter semestern. Imorgon är det full rulle med jobbet igen så får passa på att fixa allt admin idag. 

Ha en bra söndag! 
Till top