Härliga fredagkväll!

London / London #drinkar #espressomartini #fredagar #helg / Permalink / 1


Igår avslutade vi en bra vecka med lite drinkar ute :)) Känns fantastiskt skönt med några lediga dagar igen och denna helgen ska jag inte resa något överhuvudtaget utan vi håller oss i London! 

I onsdags var jag på ett event med svenska handelskammaren och i torsdags var vi på middag hos en kollega till mig. Båda kvällarna hade jag riktigt trevligt men det blev rätt sent i torsdags så var halvseg igår. 

Idag har jag massa småärenden att ta tag i så känns inte riktigt som en "ledig" lördag men det ska ändå bli skönt att få dem gjort. 

Har ju som sagt varit lite dålig med bloggandet ett tag nu men ska försöka bättra mig under helgen tänkte jag :))

Hoppas ni mår bra! 
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Mysigt :)

Svar: Supermysigt :) Hoppas du har en fin helg!
sandrasvanstroem.blogg.se

Till top