Gottis en tisdag

London, Mat & Dryck / tisdag #london #midsommarveckan / Permalink / 2


Såhär ser det ut hemma hos oss just nu. Jag har gjort en god smoothie för att jag ville använda våra nya somriga glas med matchande sugrör och snart ska vi se en film :) Har haft lite ont i halsen idag och igår så försöker ta det lugnt... Kan vara pollen också, lite svårt att säga faktiskt.

Imorgon och på torsdag är jag upptagen med klientmöten utanför London så ikväll passar jag på att mysa med mannen min som kom hem nyss. 

Sen blir det midsommarfirande på lördag :)) ska bli så kul att fira midsommar utomlands i år!


#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

mumms det såg ut

Svar: Supergott! :) Det är Hallon & Kiwi endast! Testa det om du inte redan har gjort det för det var en uppfriskande mix :)
sandrasvanstroem.blogg.se

#2 - - Josefine Svensson:

Vad fint du har det. Handlar du inredningen i London?:)

Svar: Tack snälla! Det mesta är faktiskt från Sverige. Något särskilt du undrar vart det är inhandlat? Fråga på isf så kan jag berätta mer :)
sandrasvanstroem.blogg.se

Till top