Söndag förmiddag

Inredning, London, Mat & Dryck, Mitt hem / Permalink / 0

Hej söndag! Sitter och njuter av lite jordgubbar & mjölk nu, så himla gott och väldigt somrigt! Idag är det riktigt varmt här i London men tyvärr har vi ingen sol utan det är tjocka moln och lite halvmulet.

Oavsett väder så har vi haft en riktigt skön söndagsförmiddag med långfrukost, planering inför hösten med besök från Sverige och så städ & tvätt på det. Nu är klockan strax 12 och jag ska ner på stan en snabb sväng och köpa presenter till Ellie (som fyllt 1 år). Behöver nog träna sen idag också! P behöver jobba med några teckningar så jag passar på att ha en fixardag. Dessutom har jag en del att förberedda inför vår resa till Sverige på fredag. Vi stannar hemma 1 vecka :)) Ska bli skönt!

Igår var vi i Oxford och jag ska visa mer bilder från det senare idag tänkte jag :) Men först stan!

Hörs sen - Kramar

Till top