Shopping på PRIMARK

Allmänt / 2016, Inredning, Mode, Shopping, Sportkläder, cashmir, klänning, primark, underkläder / Permalink / 1
Det här visade sig bli en perfekt shoppingdag för mig och jag gillar ju att shoppa så jag har nästan en varm känsla i kroppen efter mitt besök på stan,hihi !! Jag hann faktiskt bara gå till PRIMARK innan det blev dags att dra hem och fixa lunch men jag spenderade över två timmar där inne och jag hittade massa bra - dessutom till sjukt bra priser. De har verkligen det mesta och även om mycket ärligt talat är skräp så finns det en del som är bra också... Man måste bara leta lite :) Underkläder är de till exempel väldigt bra på och likaså strumpbyxor. Jag fick 3 par för 1 pund !! Vissa baskläder är också väldigt bra, billiga och de håller för evigt känns det som. Jag köpte en sporttopp idag så ska testa dem med och se hur de känns, kostade typ 5 pund. 
 
Mest nöjd är jag nog över cashmir tröjan som var en limited edition produkt för dem och dessutom erbjudande på... Helt otroligt skön och det känns som att jag kommer använda sönder den ! Har redan planerat att ha den på jobbet imorgon, eller min prickiga nya klänning som jag också köpte idag :)
 
Doftljus finns det gott om på PRIMARK och jag är ju väldigt svag för ljus alltså så då är det bra att kunna varva med deras doftljus vilka typ aldrig kostar över 5 pund/styck. Alla jag köpte idag kostade till exempel 3 pund/styck. 
 
Jag fick inte med allt jag köpte på bilderna ovan men sammanlagt så betalade jag 101 pund för ALLT. Det är enligt mig ett fynd :) 
#1 - - Jenny:

ja åkte dit i lördags och shoppade över dagen. Som sagt så mkt fint till bra pris men mkt skit också. Men just barnkläder finns de så mkt finare och billigare så åker hellre dit än till Ullared :)

Svar: I know !! Efter 1,5 timme ville jag bara strunta i allt ett tag och gå ut för man blir ju så trött av allt folk. Och som du säger, mycket skit på samma gång så man måste verkligen leta efter guldkornen, haha ! Men det var så kul för jag hade den prickiga klänningen på jobbet häromdagen och flera kommentera att den var så snygg... Då kändes det bra att jag betalt 13 pund för den :)
sandrasvanstroem.blogg.se

Till top