Pancake brunch

/ 2016, American pancakes, Brunch, Pancake brunch / Permalink / 0
God förmiddag från ett väldigt regnigt London! Idag är en det så trist väder här att man knappt vill gå ut. Fyy alltså, ni vet när allt nästan känns lite fuktigt för att vädret är kasst... Den känslan har jag idag!
 
Jag och P har dock varit på vår lokala marknad och köpt matpajer till veckan som kommer plus lite färskt bröd. Nu blir det frukost/brunch här hemma och sen ska jag gå ner till Primark och köpa lite basgrejer - typ som strumpbyxor, sockar osv. 
 
Igår hade vi en så mysig, men sen, pancake brunch på My Old Dutch. Supergoda pannkakor !! Och till helt okej priser faktiskt... De har både american pancakes som är söta och sen en massa matiga pannkakor. Jag tog american pancakes med jordgubbar, blåbär och grädde :) P tog en brittisk kombo med pannkakor, stekt bacon och äggröra ! Allt var verkligen jätte gott men jag åt alldeles för mycket så mådde illa halva eftermiddagen efter detta, haha ! Men det är en liten upplevelse att gå dit också för de har inrett lite roligt och så är det väldigt skön stämning, jag tycker nästan det känns som du är i USA snarare än i London men det vet jag inte om alla andra skulle hålla med om :) 
Till top