Nyårsafton

Allmänt, Best of 2015, Resor / Att bo utomlands, Att resa, Grand Hotel, Nyår, Nyårsafton, Nyårsfirande, York / Permalink / 0
Första dagen på året! Det är alltid en väldigt speciel känsla tycker jag med ett nytt år...Synd bara att man oftast är så sliten såhär första dagen på nya året. Haha!
 
Jag och P är riktigt trötta idag faktiskt. Eftersom vi checkat ut från hotellet idag så var vi ändå tvungna att gå upp hyfsat i tid för att käka frukost och packa ihop oss. Nu efter frukosten så var jag och fixade mina naglar på hotellets spa dessutom! Jag var där igår också faktiskt och fixade naglarna inför middagen på kvällen men hon som gjorde naglarna då var tyvärr inte så noggrann och en av naglarna gick sönder igår kväll redan. Nu är de dock supersnygga efter dagens fix och vi hade en trevlig timme där tillsammans idag, jag och tjejen som fixade naglarna denna gången. 
 
Gårdagen blev verkligen lyckad. Vi körde långfrukost, var på stan en sväng, hängde på en lokal pub någon timme och sen avslutade vi med spa innan middagen. Vi hade ju bokat in oss på hotellets nyårsgala och det var riktigt festligt måste jag säga. Jag fick lite "Great Gatsby" känsla över hela kvällen och maten vi fick var fantastiskt god. Fem olika rätter och lite tilltugg efter det. Jag är mätt fortfarande efter allt vi åt och drack igår! Fick inte ner alls mycket till frukost idag...
 
Idag blir för övrigt en väldigt lugn dag. Vi ska gå en promenad nu och sen åker vi tillbaka till London vid kl 16. Hemma i lägenheten sen blir det nog filmmys och gottis - precis så som nyårsdagen ska vara :)
Till top