Planering inför Paris nästa vecka

/ Paris, Resor, Sightseeing, Weekend / Permalink / 0
Nästa vecka åker jag och P till Paris och är borta torsdag morgon till sent på lördag kväll. Ska bli så himla roligt !! Dessutom skönt med kortvecka på jobbet :)))
 
Jag har suttit i 1,5 timme nu och läst om turistattraktioner att gå till, restauranger att testa, områden att besöka osv. P har aldrig varit i Paris så jag har fått för mig att jag ska guida honom genom staden, haha. Väldigt oklart med tanke på att jag varit där typ två gånger och då endast väldigt korta besök. Känner mig helt slut nu alltså... Det finns ju så sjukt mycket ! Ska ta en paus nu och kika en serie, och så fortsätter jag imorgon. Nu har jag en lista med ställen i alla fall så imorgon är det mer att försöka boka några av dessa ställena, och kika lite vart de olika områdena ligger. Resten tar vi när vi väl är på plats tror jag - det är lite vår stil att inte köra alltför uppstyrt :)
Till top