Nedräkning till flytten

, Allmänt, London / Att leta boende i London, London / Permalink / 0

Lill-lördag igen!! Veckorna går så himla snabbt. Känns som att allt börjar ordna upp sig nu också lite mer för oss vilket är fantastiskt...

Träffade ju bland annat hyresvärden imorse och vi gick igenom lite inför fredag då vi ska flytta in i lägenheten. Längtar så mycket nu alltså. Nedräkning sista dagarna här :)

Vi såg ju lägenheten i typ 5 min på visningen för nästan tre veckor sedan och allt var inte ens klart då eftersom de fortfarande höll på att renovera så det ska bli jätte kul att se hur den ser ut nu när den är klar. Det kommer vara lite småsaker som de ska fixa under nästa vecka så ett alternativ hade varit att bo kvar i huset tills allt är 100% färdigt men jag och P sa det att vi flyttar in på fredag oavsett så att vi får ett eget hem igen!!

Och inte konstigt att jag frusit i huset de sista dagarna som jag skrev om igår... Hyresvärden visade idag hur man skruvar upp värmen. Den stod på 14 grader (!!) innan vi justerade. Sjukt lågt!! 

Jag körde ju spinning imorse med. Det var skönt men jag missade att ta med vatten så när jag gick av cykeln kändes det som att jag skulle göra en "Bridget Jones" och trilla av cykeln :) Sen tänkte jag mig inte för utan glömde dricka efter passet också och det första jag tog sen i dryckesväg var en "double espresso extra strong". Smart eller hur? Ha ha! Mådde sådär efter den kan jag säga...

Nu ska jag plocka ihop mina saker här lite inför att vi ska lämna huset på fredag morgon för imorgon ska jag mest troligtvis på en middag direkt efter jobbet.

Hörs sen
Kram
 
 
 
 
Till top