Förberedelser inför helgens finbesök

Allmänt, London, Shopping / London / Permalink / 0
Hej finisar!

Nu är det mindre än  T V Å  dagar kvar tills jag får träffa min systerdotter igen :) Min syster, hennes man och deras lilla dotter kommer nämligen till London på fredag eftermiddag. Det ska bli så himla mysigt att få en weekend ihop nu för det känns som att jag inte träffat dem på typ ett halvår även om det bara gått 7 veckor sedan sist. Vi har mycket att ta igen och jag kommer vilja krama sönder lillan. Hihi!

Idag har jag shoppat lite inför helgens besök. Dock inget roligt utan mer ”nödvändiga saker”. Det roliga är att jag shoppade allt INNAN jobbet för det är så mycket mer folk i butikerna nu på kvällen. Vissa butiker öppnar ju redan kl 8.00 och eftersom jag vanligtvis börjar kl 9 så passade jag alltså på att göra lite ärenden på vägen till jobbet idag. I påsarna på bilden ovan är det två täcken och kuddar vilka jag köpte på morgonen. När jag hade betalt insåg jag dock att det kanske inte var en så bra ide ändå att handla just täcken och kuddar innan jobbet för det var sjukt mycket att bära. Dessutom regnade det och jag kunde inte fälla upp paraplyt för jag hade så mycket i händerna så jag kan väl erkänna att jag var rätt less på mig själv när jag väl kom till jobbet, helt slut i armarna och blöt. Men nu känns det ju rätt skönt – även om jag ska fundera ut ett sätt att få hem allt också :)

Jag är så osugen på att träna just nu men ska försöka dra mig iväg till gymmet för det blev aldrig något besök där igår :/


Hörs sen
Kram

Till top